Zapoznaj się z najważniejszymi informacjami o Agencie Ubezpieczeniowym
Santander Consumer Multirent Sp. z o.o.
ul. Legnicka 48 B
54-202 Wrocław
Agent ubezpieczeniowy
11225137/A
Wprowadzenie danych agenta wymaganych przez administratora strony internetowej, na której rejestr jest dostępny.
Firmy zakładów ubezpieczeń, na rzecz których
agent wykonuje działalność agencyjną:
- AXA France VIE Societe Anonyme
- AXA France IARD Societe Anonyme
- InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
- Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
- CNP Santander Insurance Europe Designated Activity Company
- CNP Santander Insurance Life Designated Activity Company
- Europ Assistance Spółka Akcyjna
- Generali Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
- Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
- Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
- Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia Spółka Akcyjna
- Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „Warta” S.A.
- prowizja uwzględniona w kwocie składki ubezpieczeniowej,
- inny rodzaj wynagrodzenia.
Klient ma możliwość złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozwiązywania sporów. Szczegółowe informacje
na ten temat znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia lub poniżej.
Reklamację odnoszącą się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Agenta można złożyć w jeden z poniższych
sposobów:
- pisemnie na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 442, 50-950 Wrocław,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@scmultirent.pl,
- telefonicznie pod numerem telefonu: 71 330 96 65*.
Agent udzieli pisemnej odpowiedzi listem zwykłym bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie do 30 dni od dnia otrzymania
reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji/skargi i udzielenie
odpowiedzi w powyższym terminie, termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony do 60 dni, po uprzednim wyjaśnieniu przyczyn opóźnienia, wskazaniu okoliczności, które wymagają dodatkowego ustalenia oraz podaniu przewidywanego terminu odpowiedzi. W przypadku nieuwzględnienia przez Agenta roszczeń wynikających z reklamacji, wszelkie spory mogą być rozstrzygane pozasądowo przed Rzecznikiem Finansowym (na zasadach określonych w Ustawie o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym). Informacje o procedurze dostępu do pozasądowego rozstrzygania sporów znajdują się na stronie internetowej www.rf.gov.pl
*Koszt połączenia według taryfy operatora