Faktury i płatności

Chcę otrzymywać faktury e‑mailowo ‑ jak to zrobić?

  1. Zaloguj się do Portalu Klienta Santander Consumer Multirent.
  2. Wyraź zgodę na aktywację usługi e‑Faktury. Znajdziesz ją w zakładce Moje Faktury w okienku z regulaminem korzystania z usługi lub w zakładce Ustawienia w menu głównym Portalu Klienta Multirent.
  3. Faktury będą dostępne na Portalu Klienta Multirent, a o wystawieniu każdej z nich zostaniesz poinformowany za pośrednictwem wiadomości e‑mail, która zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres e‑mail. Do wiadomości dołączony zostanie również załącznik z fakturą.

Aktywując usługę e‑Faktury rezygnujesz z otrzymywania faktur w formie papierowej.
Zgodę na e‑Fakturę możesz wyrazić tylko przez Portal Klienta. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się tutaj.

Dlaczego opłacona przeze mnie faktura widnieje jako „do zapłaty”?

Sprawdź czy wszystkie wcześniejsze faktury zostały przez Ciebie opłacone. Wpłaty księgujemy w pierwszej kolejności za faktury z najstarszym terminem płatności, bez względu na tytuł przelewu

Dlaczego wystawiona faktura ma status „do zapłaty”, jeśli mam nadpłatę?

Nadpłat nie przeksięgowujemy automatycznie. Aby przeksięgować nadpłatę na spłatę kolejnej faktury, każdorazowo musisz złożyć dyspozycję przeksięgowania.
Dyspozycję możesz złożyć:

Jak otrzymać zwrot nadpłaty?

Złóż wniosek o zwrot nadpłaty. Wniosek najłatwiej możesz złożyć przez Portal Klienta (Zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski).

Jeżeli nie korzystasz z Portalu Klienta, przyślij nam skanu wypełnionego wniosku na adres: bok@scmultirent.pl

Jak uzyskać duplikat faktury?

Jeżeli chcesz zmienić dane na fakturach, prześlij oryginały not korygujących na jeden z poniższych adresów:

  • przesyłka pocztowa: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 442 50‑950 UP Wrocław 68
  • przesyłka kurierska: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. ul. Legnicka 48 B 54‑202 Wrocław

Dane, które korygujemy notą:

  • nazwa
  • adres
  • forma prawna
  • numer NIP
  • numer rejestracyjny pojazdu

Nie korygujemy notą daty z faktury.

noty korygujące będziemy mogli zaakceptować, jeśli zaktualizujesz dane w naszym systemie. Możesz to zrobić za pomocą wniosku o zmianę danych (zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski).

Załatw też inne sprawy