Uruchamiamy Portal Klienta Multirent

Uruchamiamy Portal Klienta Multirent

05.05.2021 Aktualności W ramach dalszej digitalizacji naszych usług udostępniliśmy Portal Klienta Multirent. Ta zupełnie nowa platforma, zgodnie z trendem „paperless”, w szybki i przyjazny sposób pozwala użytkownikom załatwiać większość spraw związanych z zawartymi przez nich umowami za pomocą sieci.

Przykładowo, klient w każdej chwili może zdalnie złożyć wniosek w dowolnej sprawie z poziomu swojego konta, a następnie monitorować na jakim etapie się znajduje. Ma także możliwość na bieżąco odczytywać i odpowiadać na ewentualne zapytania lub prośby o dodatkowe informacje ze strony leasingodawcy bez konieczności kontaktowania się z nim w inny sposób.

Co dokładnie oferuje Portal?

Użytkownicy zyskują dostęp do wszystkich swoich umów wraz z harmonogramami spłat, fakturami czy tabelą opłat. Za pomocą jednego kliknięcia mogą też przejść do AutoSalonu i wybrać odpowiedni dla siebie pojazd, i jego finansowanie w tym samym miejscu, bez potrzeby dodatkowej rejestracji czy wylogowywania się z platformy.

W kolejnym etapie rozwoju portalu, klienci otrzymają także dostęp do pełnej obsługi ubezpieczeń i produktów dodatkowych np. karty paliwowej. Pojawi się też opcja podglądu zgłoszonych szkód komunikacyjnych, a w razie wątpliwości czy pytań klient będzie miał dodatkową możliwość kontaktu z pracownikiem call center za pomocą minichatu. Kolejnym etapem rozwoju platformy będzie udostępnienie klientom aplikacji mobilnej, umożliwiającej załatwianie spraw za pośrednictwem smartfona.

Przeczytaj także:
 Leasing czy pożyczka – co wybrać?

Leasing czy pożyczka – co wybrać?

19.02.2021 Baza wiedzy Przedsiębiorcy często zastanawiają się, które z dostępnych na rynku rozwiązań będzie najlepsze do sfinansowania zakupu służbowego auta. Spośród wielu dostępnych opcji najpopularniejsze są leasing oraz pożyczka leasingowa. Na czym polegają i która z nich się bardziej opłaca? Czytaj więcej