
Wsparcie dla dealerów współpracujących z Santander Consumer Multirent
05.05.2020 Aktualności W odpowiedzi na trudną sytuację związaną z pandemią koronawirusa Santander Consumer Multirent przygotował serię udogodnień dla swoich partnerów. Umowy leasingowe z klientami można podpisywać w czasie wideorozmowy przez ogólnodostępne komunikatory. Dealerzy zyskali również możliwość wnioskowania o odroczenie spłaty rat kapitałowych swoich zobowiązań. Nowym ułatwieniem jest procedura uruchomienia i aktywacji umów leasingowych oraz pożyczkowych bez rejestracji pojazdu.
Uruchamianie i aktywacja umów leasingowych bez rejestracji
Santander Consumer Multirent wykorzystuje dostępne technologie, żeby w jak największym stopniu wesprzeć swoich partnerów w ciężkim okresie spowodowanym pandemią koronawirusa. Chcąc przyspieszyć proces przekazywania samochodów klientom, Santander Consumer Multirent wprowadził możliwość uruchomienia i aktywacji umowy bez konieczności rejestracji lub przerejestrowania auta. Wystarczy faktura zakupu i skan karty pojazdu. Proces odbywa się zdalnie, za pomocą platformy Digi Car:
Podpisywanie umów leasingowych w trakcie rozmowy wideo
Santander Consumer Multirent umożliwia również zdalne zawarcie umowy leasingu lub pożyczki leasingowej w trakcie wideorozmowy przez ogólnodostępne komunikatory tj. Zoom, Skype lub WhatsApp. Identyfikacja i weryfikacja tożsamości oraz składanie podpisu na umowie następuje w trakcie połączenia wideo. Rozwiązanie to niesie za sobą oszczędność czasu i kosztów, a przede wszystkim jest odpowiedzią na potrzebę ograniczenia kontaktów bezpośrednich w czasie pandemii.
Wnioski o czasowe odroczenie spłat rat kapitałowych
Dealerzy, którzy nie posiadają zaległości w płatnościach wobec Santander Consumer Multirent, do końca maja mogą składać wnioski o odroczenie spłat rat kapitałowych umów leasingowych i pożyczkowych na okres maksymalnie 3 miesięcy. Nie wiąże się z tym żadna dodatkowa opłata. W celu złożenia wniosku o odroczenie spłat dealerzy mogą skorzystać z pomocy swoich opiekunów, którzy telefonicznie lub drogą elektroniczną przekażą im niezbędne informacje na temat procesu składania wniosku. Wszystkie formalności można załatwić przez internet, bez konieczności wychodzenia z domu.
Szczegółowe informacje na temat udogodnień w czasie pandemii dostępne są u Dyrektorów Stref.