Wsparcie dla klientów, którzy ucierpieli w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku

Wsparcie dla klientów, którzy ucierpieli w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku

04.10.2024 Aktualności W wyniku niedawnej powodzi, która spowodowała ogromne straty materialne i miała tragiczne konsekwencje dla wielu rodzin, Santander Consumer Multirent wdraża wsparcie dla osób dotkniętych tą katastrofą. Propozycja obejmuje możliwość odroczenia spłaty produktów leasingowych, faktoringu i pożyczkowych nawet na 3 miesiące. Aby skorzystać z tej możliwości, wystarczy złożyć jeden wniosek telefoniczny poprzez infolinię.

Kto i jak może skorzystać ze wsparcia po powodzi

Wsparcie skierowane jest do wszystkich poszkodowanych klientów, którzy w wyniku powodzi lub jej bezpośrednich skutków ponieśli straty majątkowe lub utracili pracę, bądź główne źródło dochodu, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, we wrześniu 2024 roku. Warunkiem jest, aby ich miejsce zamieszkania, miejsce położenia nieruchomości zabezpieczonej hipotecznie, miejsce pracy lub miejsce prowadzenia działalności gospodarczej znajdowało się na terenie objętym stanem klęski żywiołowej. Aby otrzymać wsparcie, nie można mieć opóźnień w spłacie rat leasingowych, faktoringowych i pożyczkowych większych niż 30 dni na żadnej z umów na dzień 31 sierpnia 2024 roku. Odroczenie spłaty rat ma pomóc klientom w tej trudnej sytuacji i ułatwić im odbudowę finansową oraz powrót do stabilności, bez obawy o zobowiązania kredytowe.

Klienci mogą telefonicznie złożyć wniosek o prolongatę spłat poprzez infolinię pod numerem 71 330 96 65*.

Elastyczna pomoc dla klientów po powodzi

Klienci mogą wybrać odroczenie spłat na jeden, dwa lub trzy miesiące. Procedura złożenia wniosku o prolongatę jest bardzo prosta – wystarczy złożenie oświadczenia, które potwierdza spełnianie określonych warunków. Celem Santander Consumer Multirent jest zapewnienie indywidualnego rozwiązania, które wspomoże klientów w poprawie ich sytuacji finansowej po katastrofie.

Inicjatywa została opracowana wspólnie ze Związkiem Banków Polskich i jest częścią działań całego sektora bankowego, których celem jest pomoc poszkodowanym.

*) koszt połączenia, zgodny z taryfą operatora.

Przeczytaj także: