Dzień Elektromobilności 2024

Dzień Elektromobilności 2024

18.10.2024 Aktualności Na początku października zorganizowaliśmy, dla pracowników i pracowniczek, Dzień Elektromobilności.

To już druga edycja tego wydarzenia, podczas którego edukujemy naszą załogę na temat motoryzacji przyszłości, a więc elektromobilności. To z pewnością kierunek, w którym zmierza motoryzacja, a producenci prześcigają się w zakresie innowacyjności i wdrażają coraz bardziej nowoczesne rozwiązania. Wokół nowych rozwiązań jakie prezentują najnowsze modele samochodów, narosło wiele legend i obaw, związanych między innymi z zasięgiem i żywotnością baterii umieszczanych w elektrykach, dostępem do stacji ładujących, czy wreszcie z samą wygodą eksploatacji.

W tym roku zaprosiliśmy do współpracy Adama Borusewicza - dziennikarza, blogera, youtubera, który od dziecka jest pasjonatem motoryzacji, a od 10 lat tej napędzanej prądem. Adam Borusewicz opowiedział nam wiele ciekawostek o autach elektrycznych, a zwłaszcza tych z rynku chińskiego.

Tak jak w zeszłym roku, zaproponowaliśmy naszym pracownikom i pracowniczkom jazdy testowe różnymi modelami samochodów elektrycznych. Dzięki temu, każdy mógł sprawdzić jak prowadzi się takie auto w mieście. Przed biurem głównym we Wrocławiu zebraliśmy więc kilka modeli samochodów do wyboru. Nie zabrakło klasyki i producentów takich jak Tesla, Ford, czy Kia, ale były także mniej znane modele prosto z rynku chińskiego: MG 4, czy NIO ET 5 - nazywany pogromcą Tesli.

„Elektromobilność to przyszłość motoryzacji. Dzień Elektromobilności był wspaniałą okazją, aby poznać najnowsze trendy i innowacje, które kształtują ten dynamicznie rozwijający się rynek” – podsumował Konrad Korek, Senior Marketing Manager i Lider Obszaru Auto w Departamencie Kluczowych Partnerów, Rozwoju Biznesu i Ubezpieczeń z Santander Consumer Multirent.

Przeczytaj także:
 Pojawił się nasz kolejny raport „Polak w swoim aucie”

Pojawił się nasz kolejny raport „Polak w swoim aucie”

05.04.2024 Aktualności W ostatnich latach rynek motoryzacyjny przeszedł przez wiele trudności. Najpierw podczas pandemii wiele fabryk wstrzymało produkcję aut, następnie pojawił się problem niedoboru półprzewodników, a potem wybuchła wojna w Ukrainie, która wpłynęła na braki różnych komponentów. Czytaj więcej