Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2023

Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2023

18.05.2023 Aktualności Santander Consumer Multirent został uznany za jedną z najbardziej przyjaznych firm leasingowych na rynku i otrzymał godło Gwiazda Jakości Obsługi 2023! Spośród wszystkich przyznanych nam dotychczas nagród jest to pierwsza gwiazda w historii SCM, dlatego tym bardziej cieszymy się, że zostaliśmy docenieni przez naszych klientów również w tym badaniu.

  • Gwiazdy Jakości Obsługi (GJO) to ogólnopolskie badanie zadowolenia i satysfakcji klientów. W skład kapituły decydującej o przyznaniu Gwiazd Jakości Obsługi wchodzą  polscy konsumenci - to oni są ekspertami, którzy wyłaniają liderów w poszczególnych branżach, oceniając firmy i zgłaszając opinie na specjalnej platformie oraz w przygotowanym badaniu satysfakcji.
  • Godło Gwiazdy Jakości Obsługi 2023 jest podsumowaniem naszego zaangażowania, zrozumienia potrzeb naszych klientów, a także wysokiego poziomu oferowanych przez nas produktów i usług.
  • Gwiazda Jakości Obsługi to trzecia nagroda w tym roku dla SCM – przyznano nam również wyróżnienia w badaniach Konsumencki Lider Jakości 2023 i Dobra Marka 2023.

Gwiazda Jakości Obsługi 2023 to ważne wyróżnienie w historii SCM, które potwierdza, że klienci wysoko oceniają nasze zaangażowanie i pracę – mówi Marek Dwornik, Prezes Zarządu SCM. Wyniki badań konsumenckich GJO wskazują, że – mając do wyboru dwie podobne oferty – 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną w tym programie. Cieszymy się, że SCM znalazł się wśród firm nagrodzonych – jest to rezultat naszej pracy w ostatnich miesiącach, większego skupienia na jakości obsługi naszych klientów, proklienckiej postawy, umiejętności budowania dobrych relacji, a także wiarygodności i dopasowania produktów i procesów do potrzeb naszych klientów. Ten sukces jest wynikiem przede wszystkim pracy zespołowej – bardzo Wam dziękuję i gratuluję – dodaje.

Program Gwiazda Jakości Obsługi realizowany jest od 16 lat, a klienci oceniają przeszło 40 000 firm z niemal 250 branż. Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to ważny sygnał dla klientów – komunikuje bowiem wartości takie jak solidność i jakość. Bardzo dziękujemy za powierzone nam zaufanie. 

Przeczytaj także: