Portal Klienta Multirent

Zyskaj bezpośredni dostęp do dokumentów i faktur
oraz szybszą obsługę złożonych wniosków.

Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę otrzymywać e-faktury?
Tak jeśli posiadasz aktywną umowę leasingową w SCM oraz dostęp do Portalu Klienta. Jeżeli chcesz uzyskać dostęp do Portalu Klienta wystarczy, że założysz konto i wyrazisz zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej. Więcej informacji o Portalu Klienta znajdziesz https://www.scmultirent.pl/uslugi/portal-klienta-multirent
Chciałbym korzystać z usługi Karty Paliwowej. Jak otrzymać kartę?

Jeżeli posiadasz podpisaną umowę z SCM złóż wniosek o wydanie Karty. Karta Paliwowa zostanie zamówiona u Partnera Handlowego (Orlen lub BP) po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku i zawarciu stosownego aneksu do umowy leasingu. Jeżeli jednak zamierzasz dopiero zawrzeć umowę leasingu z Santander Consumer Multirent zapytaj naszego doradcę o ofertę leasingu z Kartą Paliwową. W takim przypadku Karta Paliwowa zostanie zamówiona u Partnera Handlowego po aktywowaniu umowy leasingu. W obu przypadkach Karta Paliwowa jest wysyłana na wskazany adres korespondencyjny w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Santander Consumer Multirent.

Podpisałem umowę leasingową lub aneks z usługą Karty Paliwowej. W jakim terminie otrzymam Kartę Paliwową z SCM?
Twoją kartę paliwową zamówimy u Partnera Handlowego (Orlen lub BP) niezwłocznie po aktywowaniu umowy leasingu lub po zawarciu aneksu do umowy leasingu wprowadzającego usługę Karty Paliwowej. Kiedy dostaniemy Kartę Paliwową z Koncernu Paliwowego, wyślemy ją do Ciebie w ciągu 14 dni. Kod PIN otrzymasz na numer telefonu komórkowego zawarty w umowie lub aneksie.
Utracona Karta Paliwowa – co robić?
Zgubiłeś lub skradziono Ci Kartę Paliwową? Nieuprawniona osoba posiada twój PIN? Powinieneś niezwłoczne zablokować Kartę. Napisz do nas na adres: bok@scmultirent.pl lub zadzwoń 71 330 96 65.