Portal Klienta Multirent

Zyskaj bezpośredni dostęp do dokumentów i faktur
oraz szybszą obsługę złożonych wniosków.

Najczęściej zadawane pytania
Czy jest możliwość wydania więcej niż jednej Karty Paliwowej do jednego pojazdu?
Nie. Z każdym pojazdem powiązana jest tylko jedna aktywna Karta Paliwowa.
Zapomniałem numeru PIN do Karty Paliwowej. W jaki sposób mogę go odzyskać?
Jeśli zgubiłeś lub zapomniałeś PIN-u do Karty Paliwowej, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 071 330 96 65. Na ustalony w umowie leasingu lub aneksie autoryzowany numer telefonu komórkowego wyślemy Ci kod PIN do Karty Paliwowej.
Czy jest możliwość zmiany Koncernu paliwowego, do którego posiadam Kartę Paliwową?

Dotychczasowy Koncern paliwowy możesz zmienić na Koncern BP lub Orlen. Aby to zrobić, wypełnij wniosek, i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Jeśli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, wyślemy Ci aneks do Umowy leasingu. Niezwłocznie go podpisz i odeślij na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 1442, 50-950 UP Wrocław 68.

Kiedy otrzymamy aneks, zamówimy nową Kartę Paliwową u wybranego przez Ciebie Partnera Handlowego i prześlemy ją na podany przez Ciebie adres korespondencyjny po jej otrzymaniu z koncernu. O momencie wysłania nowej Karty Paliwowej zostaniesz powiadomiony SMS-em na wskazany numer telefonu do autoryzacji Karty, w treści którego zostanie również podany numer PIN.

Czy jest możliwość zmiany miesięcznego limitu zakupowego na Kartę Paliwową?

Tak. Limit paliwowy możesz zmienić na: 1000 PLN, 2000 PLN lub 3000 PLN. By dokonać takiej zmiany, wypełnij wniosek i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl Jeśli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, wyślemy Ci aneks do Umowy leasingu. Podpisz go wówczas i odeślij na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 1442, 50-950 UP Wrocław 68. Gdy otrzymamy aneks, limit Karty Paliwowej zostanie zmieniony.