Najczęściej zadawane pytania
Co mam zrobić gdy kończy mi się polisa ubezpieczeniowa.
Skontaktuj się z naszym konsultantem, tel.: 71 330 96 54
Kończy mi się ubezpieczenie komunikacyjne pojazdu. Czy jest możliwość ubezpieczenia pojazdu indywidualnie, u wybranego przez siebie ubezpieczyciela?

W przypadku chęci ubezpieczenia pojazdu we własnym zakresie konieczne jest przesłanie na adres akceptacja@scmultirent.pl (wiadomość nie może przekraczać 10 MB):

  • najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowej polisy – WNIOSKU O AKCEPTACJĘ WARUNKÓW UBEZPIECZENIA u wybranego przez siebie ubezpieczyciela (formularz SCM otrzymasz kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e mail: bok@scmultirent.pl lub telefonicznie: 71 330 96 65) ,
  • najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowej polisy – KOPII POLISY zawartej na warunkach wcześniej zaakceptowanych przez SCM wraz z wnioskiem do polisy (jeśli stanowi jej integralną część), oraz dowód uiszczenia jednorazowo składki za cały okres ubezpieczenia.

WAŻNE!
W przypadku braku dostarczenia wymaganych dokumentów we wskazanym terminie i/lub dostarczenia polisy nie spełniającej wymagania określone w OWUL, SCM dokona ubezpieczenia pojazdu w ramach oferty własnej. Kosztami ubezpieczenia zostanie obciążony Klient.

Czy muszę zgłaszać w SCM uszkodzenie pojazdu, jeśli zgłosiłem je już w towarzystwie ubezpieczeniowym?
Tak, każda szkoda musi zostać niezwłocznie zgłoszona do SCM. Zgłoszenia należy dokonać w Centrum Likwidacji Szkód SCM, czynnym całą dobę, dzwoniąc na nr tel.: 71 330 96 00 lub poprzez e-mail: szkody@scmultirent.pl,
Co mam zrobić, aby warsztat mógł otrzymać odszkodowanie za naprawę pojazdu po szkodzie komunikacyjnej?
W przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych zawartych poza umową ubezpieczeniową Finansującego lub gdy podjąłeś decyzję o miejscu likwidacji szkody komunikacyjnej samodzielnie, niezbędne jest wystawienie upoważnienia do odbioru odszkodowania (nie dotyczy szkód całkowitych). Aby uzyskać upoważnienie, wypełnij wniosek i prześlij go do Centrum Likwidacji Szkód na adres e-mail: szkody@scmultirent.pl. W przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych zawartych przy udziale SCM, zgłaszając szkodę do Centrum Likwidacji Szkód na adres e-mail: szkody@scmultirent.pl lub telefonicznie: 71 330 96 00, nie musisz wypełniać żadnych dodatkowych dokumentów. Jeżeli chcesz sprawdzić, na jakim etapie jest proces likwidacji szkody, skontaktuj się z Centrum Likwidacji Szkód poprzez e-mail: szkody@scmultirent.pl lub telefonicznie: 71 330 96 00.
Jak mam wypełnić druk zgłoszenia szkody wPZU lub Hestia (dotyczy ubezpieczeń komunikacyjnych zawartych przy udziale SCM)?
Po zarejestrowaniu zgłoszenia szkody w Centrum Likwidacji Szkód poprzez adres e-mail: szkody@scmultirent.pl lub telefonicznie pod numerem: 71 330 96 00, wyślemy Ci e-mail z drukiem zgłoszenia szkody komunikacyjnej. Na stronie 'obsługa szkód komunikacyjnych' SCM znajdziesz instrukcję wypełnienia tego dokumentu.
Czy mogę otrzymywać e-faktury?
Tak jeśli posiadasz aktywną umowę leasingową w SCM oraz dostęp do Portalu Klienta. Jeżeli chcesz uzyskać dostęp do Portalu Klienta wystarczy, że założysz konto i wyrazisz zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej. Więcej informacji o Portalu Klienta znajdziesz https://www.scmultirent.pl/uslugi/portal-klienta-multirent
Chciałbym korzystać z usługi Karty Paliwowej. Jak otrzymać kartę?

Jeżeli posiadasz podpisaną umowę z SCM złóż wniosek o wydanie Karty. Karta Paliwowa zostanie zamówiona u Partnera Handlowego (Orlen lub BP) po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku i zawarciu stosownego aneksu do umowy leasingu. Jeżeli jednak zamierzasz dopiero zawrzeć umowę leasingu z Santander Consumer Multirent zapytaj naszego doradcę o ofertę leasingu z Kartą Paliwową. W takim przypadku Karta Paliwowa zostanie zamówiona u Partnera Handlowego po aktywowaniu umowy leasingu. W obu przypadkach Karta Paliwowa jest wysyłana na wskazany adres korespondencyjny w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Santander Consumer Multirent.

Podpisałem umowę leasingową lub aneks z usługą Karty Paliwowej. W jakim terminie otrzymam Kartę Paliwową z SCM?
Twoją kartę paliwową zamówimy u Partnera Handlowego (Orlen lub BP) niezwłocznie po aktywowaniu umowy leasingu lub po zawarciu aneksu do umowy leasingu wprowadzającego usługę Karty Paliwowej. Kiedy dostaniemy Kartę Paliwową z Koncernu Paliwowego, wyślemy ją do Ciebie w ciągu 14 dni. Kod PIN otrzymasz na numer telefonu komórkowego zawarty w umowie lub aneksie.
Utracona Karta Paliwowa – co robić?
Zgubiłeś lub skradziono Ci Kartę Paliwową? Nieuprawniona osoba posiada twój PIN? Powinieneś niezwłoczne zablokować Kartę. Napisz do nas na adres: bok@scmultirent.pl lub zadzwoń 71 330 96 65.
Czy jest możliwość wydania więcej niż jednej Karty Paliwowej do jednego pojazdu?
Nie. Z każdym pojazdem powiązana jest tylko jedna aktywna Karta Paliwowa.
Zapomniałem numeru PIN do Karty Paliwowej. W jaki sposób mogę go odzyskać?
Jeśli zgubiłeś lub zapomniałeś PIN-u do Karty Paliwowej, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 071 330 96 65. Na ustalony w umowie leasingu lub aneksie autoryzowany numer telefonu komórkowego wyślemy Ci kod PIN do Karty Paliwowej.
Czy jest możliwość zmiany Koncernu paliwowego, do którego posiadam Kartę Paliwową?

Dotychczasowy Koncern paliwowy możesz zmienić na Koncern BP lub Orlen. Aby to zrobić, wypełnij wniosek, i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Jeśli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, wyślemy Ci aneks do Umowy leasingu. Niezwłocznie go podpisz i odeślij na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 1442, 50-950 UP Wrocław 68.

Kiedy otrzymamy aneks, zamówimy nową Kartę Paliwową u wybranego przez Ciebie Partnera Handlowego i prześlemy ją na podany przez Ciebie adres korespondencyjny po jej otrzymaniu z koncernu. O momencie wysłania nowej Karty Paliwowej zostaniesz powiadomiony SMS-em na wskazany numer telefonu do autoryzacji Karty, w treści którego zostanie również podany numer PIN.

Czy jest możliwość zmiany miesięcznego limitu zakupowego na Kartę Paliwową?

Tak. Limit paliwowy możesz zmienić na: 1000 PLN, 2000 PLN lub 3000 PLN. By dokonać takiej zmiany, wypełnij wniosek i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl Jeśli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, wyślemy Ci aneks do Umowy leasingu. Podpisz go wówczas i odeślij na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 1442, 50-950 UP Wrocław 68. Gdy otrzymamy aneks, limit Karty Paliwowej zostanie zmieniony.

Chciałbym dokonać zmiany autoryzowanego numeru telefonu komórkowego, na który wysyłane są wiadomości SMS do obsługi Karty Paliwowej.

Wypełnij wniosek i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Aneks do Umowy leasingu wprowadzający nowy autoryzowany numer telefonu komórkowego wyślemy Ci, kiedy otrzymamy wniosek. Niezwłocznie podpisz otrzymany aneks i odeślij go na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 1442, 50-950 UP Wrocław 68. Zmiany autoryzowanego numeru telefonu komórkowego w systemach informatycznych dokonamy, gdy otrzymamy aneks.

Zagubiłem potwierdzenia transakcji dokonanych Kartą Paliwową. Czy mogę uzyskać ich duplikat?

Możemy wystawić miesięczne zestawienie wszystkich transakcji Kartą Paliwową. Aby je otrzymać, wypełnij wniosek i wyślij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Pamiętaj, aby wpisać miesiąc, za który potrzebujesz zestawienia transakcji.