Santander Consumer Multirent > Mam umowę > Obsługa umowy konsumenckiej
Obsługa umowy konsumenckiej
Najczęściej zadawane pytania
Pożyczkę konsumencką możesz spłacić w dowolnym momencie trwania umowy i nie pobieramy za to żadnych opłat.
Wystarczy dokonać całkowitej spłaty pożyczki. W ciągu 14 dni rozliczymy Twoją umowę i powiadomimy Cię o jej zakończeniu.
Tak, możesz częściowo spłacić swoje zobowiązanie i wtedy obniżymy wysokość rat pożyczki.
Niestety, ale w przypadku pożyczki konsumenckiej nie mamy jeszcze obsługi umowy online przez aplikację czy internet.
W takim przypadku skontaktuj się z nami wypełniając Formularz kontaktowy dostępny na tej stronie w zakładce formularz kontaktowy.
Skontaktuj się z nami poprzez Formularz kontaktowy
Wystarczy, że podasz swoje dane, numer umowy pożyczki i kwotę raty.
Tak, koniecznie powiadom nas o każdej zmianie Twoich danych, wypełniając Formularz kontaktowy z zakładki na tej stronie. Zależy nam na tym, żeby wszystkie Twoje personalia były w naszych systemach aktualne
Tak, w każdej chwili możesz zmienić termin płatności raty wysyłając do nas odpowiedni wniosek. Otrzymasz od nas aneks do umowy oraz nowy harmonogram spłat. Wypełnij wniosek z na tej stronie z zakładki „Formularz kontaktowy”
Dokumenty do pobrania
Wypełniony i podpisany dokument prześlij listownie na adres:
Santander Consumer Financial Solutions Sp. z o.o.
ul. Legnicka 48 B, 54‑202 Wrocław