Obsługa umowy konsumenckiej

  • Najczęściej zadawane pytania
  • Dokumenty do pobrania

Czy możliwa jest wcześniejsza całkowita spłata pożyczki i czy jest to dodatkowo płatne?

Pożyczkę konsumencką możesz spłacić w dowolnym momencie trwania umowy i nie pobieramy za to żadnych opłat. Wniosek (link do dokumentu)

Czy można wcześniej spłacić część pożyczki?
Tak, możliwa jest częściowa spłata pożyczki konsumenckiej. Wystarczy, że wpłacisz dowolną kwotę wyższą niż rata miesięczna. Nadpłatę zaliczymy na poczet spłaty kolejnej raty, chyba że złożysz odpowiedni wniosek, w którym wskażesz czy mamy skrócić okres trwania umowy czy obniżyć wysokość rat. Wniosek (link do dokumentu)
Co mam zrobić, gdy mam nadpłatę na rachunku pożyczki?
Tak, możliwa jest częściowa spłata pożyczki konsumenckiej. Wystarczy, że wpłacisz dowolną kwotę wyższą niż rata miesięczna. Nadpłatę zaliczymy na poczet spłaty kolejnej raty, chyba że złożysz odpowiedni wniosek, w którym wskażesz czy mamy skrócić okres trwania umowy czy obniżyć wysokość rat. Wniosek (link do dokumentu)
Co należy zrobić, aby umowę pożyczki wcześniej zakończyć?

Wystarczy dokonać całkowitej spłaty pożyczki. W ciągu 14 dni rozliczymy Twoją umowę i powiadomimy Cię o jej zakończeniu.

Czy można obniżyć raty pożyczki?

Tak, możesz częściowo spłacić swoje zobowiązanie i wtedy obniżymy wysokość rat pożyczki.

Czy sprawy związane z obsługą umowy pożyczki mogę załatwić na Portalu Klienta?

Niestety, ale w przypadku pożyczki konsumenckiej nie mamy jeszcze obsługi umowy online przez aplikację czy internet.

Co mam zrobić jak nie dostałem harmonogramu?

W takim przypadku skontaktuj się z nami wypełniając Formularz kontaktowy dostępny na tej stronie w zakładce formularz kontaktowy.

Jak sprawdzić czy moja wpłata wpłynęła?

Skontaktuj się z nami poprzez Formularz kontaktowy

Jakie dane mam wpisać w tytule przelewu spłaty raty?

Wystarczy, że podasz swoje dane, numer umowy pożyczki i kwotę raty.

Czy muszę Was powiadomić o zmianie moich danych?

Tak, koniecznie powiadom nas o każdej zmianie Twoich danych, wypełniając Formularz kontaktowy z zakładki na tej stronie.  Zależy nam na tym, żeby wszystkie Twoje personalia były w naszych systemach aktualne

Czy można zmienić termin płatności raty?

Tak, w każdej chwili możesz zmienić termin płatności raty wysyłając do nas odpowiedni wniosek. Otrzymasz od nas aneks do umowy oraz nowy harmonogram spłat. Wypełnij wniosek z na tej stronie z zakładki "Formularz kontaktowy"