Harmonogram

Gdzie mogę uzyskać aktualny harmonogram?

Aktualny harmonogram znajdziesz na Portalu Klienta Multirent. Po zalogowaniu się do Portalu Klienta przejdź do zakładki „Moje Umowy”, wybierz pojazd, kliknij „szczegóły” i następnie „harmonogram”.

Czy mogę zmienić harmonogram umowy i jak to zrobić?

Aby zmienić harmonogram umowy ‑ zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski
lub pobierz wniosek i wyślij go na adres: bok@scmultirent.pl

Możesz wnioskować o zmianę: długości umowy, terminu płatności, wysokości wybranych rat lub wartości wykupu.

Jeśli zaakceptujemy Twój wniosek, przygotujemy aneks potwierdzający zmianę harmonogramu.

Za zmianę harmonogramu naliczymy Ci opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych.

Załatw też inne sprawy