Zmiana danych

Chcę zmienić adres do korespondencji lub dane kontaktowe

Jeśli chcesz zmienić adres do korespondencji lub dane kontaktowe ‑ zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski lub pobierz wniosek i prześlij go do nas mailowo na: bok@scmultirent.pl

Po otrzymaniu Twojego wniosku zmienimy te dane.

Chcę zmienić adres siedziby lub nazwy firmy

Jeśli chcesz zmienić adres siedziby lub nazwę firmy ‑ zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski lub pobierz wniosek i prześlij go do nas mailowo na adres: bok@scmultirent.pl

Pamiętaj, aby do wniosku załączyć aktualne zaświadczenie potwierdzające zmiany – np. aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie Regon lub inne.

Po otrzymaniu Twojego wniosku wprowadzimy te zmiany.

Nadpłat nie przeksięgowujemy automatycznie. Aby przeksięgować nadpłatę na spłatę kolejnej faktury, każdorazowo musisz złożyć dyspozycję przeksięgowania.
Dyspozycję możesz złożyć:

Jak otrzymać zwrot nadpłaty?

Złóż wniosek o zwrot nadpłaty. Wniosek najłatwiej możesz złożyć przez Portal Klienta (Zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski).

Jeżeli nie korzystasz z Portalu Klienta, przyślij nam skanu wypełnionego wniosku na adres: bok@scmultirent.pl

Załatw też inne sprawy