Menadżer Procesów Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer referencyjny: MPOK/04/SCM/2020
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- nadzór i przygotowanie procedur symulacji finansowych i aneksów do umów finansowych,weryfikacja i rozwój procesów obsługi klienta realizowanych przez Call Center,
- obsługa spraw reklamacyjnych klientów, w szczególności nadzór nad terminowością pisemnych odpowiedzi do klientów,
- koordynacja procesów wydawania, aneksu, cesji, opinii o współpracy, zaświadczeń, pism na wniosek klienta,
- koordynacja procesu obsługi kart paliwowych do leasingowanych pojazdów,
- badanie satysfakcji klientów z jakości obsługi, w tym monitorowanie i analiza potrzeb klientów,
- realizacja założeń jakościowych i ilościowych Działu,
- procesowe szkolenia zespołów obsługi klienta.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki: bankowość, ekonomia, administracja)
- minimum 5 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze leasingu,
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikatywności,
- kreatywności, samodzielności i inicjatywy,
- nastawienia na realizację celów,
- dodatkowymi atutami będą praktyczna wiedza w modelowaniu procesów biznesowych (SIPOC, LEAN) oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta.
nie zwlekaj, aplikuj już teraz!
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej CV do dnia 14.08.2020r.,
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach globalnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w zespole profesjonalistów, nastawionych na jakość obsługi oraz innowacyjne rozwiązania
- pakiet socjalny, m.in.: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty Multisport i inne.
Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Legnicka 48 B (dalej: SCM) informuje, że w celu realizacji procesu
rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest SCM. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z SCM.
Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego.