Nagrody i wyróżnienia

2021

 

LAUR KLIENTA ODKRYCIE ROKU 2021

w kategorii: innowacyjne usługi sprzedażowe i finansowe dla AutoSalonu

Tę nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy producenci. Przyznaje ją Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu lub usługi, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności na podstawie głosów klientów.

DOBRA MARKA 2021 JAKOŚĆ, ZAUFANIE, RENOMA

w kategorii: usługi leasingowe

Wyróżnienie otrzymują firmy, których produkt został wysoko oceniony pod kątem pozycji rynkowej i jej progresu, prezentowanej jakości oraz stopnia zaufania klientów.  Redakcje Forum Biznesu oraz Biznes Trendy przyznają to wyróżnienie na podstawie wyników niezależnych badań konsumenckich.

ZŁOTY LAUR KLIENTA 2021

w kategorii: pożyczka leasingowa

Laur Klienta to jeden z najbardziej rozpoznawalnych konkursów na polskim rynku, który co roku wyłania najlepsze marki i produkty w swoich kategoriach. Zbieranie głosów odbywa się w trakcie plebiscytu na stronach internetowych przeprowadzonych przez niezależne organizacje zewnętrzne.

 

2020

DOBRA MARKA 2020 JAKOŚĆ, ZAUFANIE, RENOMA

w kategorii: usługi leasingowe

Godło nadawane przez redakcje Forum Biznesu oraz Biznes Trendy najlepszym, cieszącym się największym zaufaniem i renomą markom w poszczególnych branżach.

 

2019

NAJLEPSZY PARTNER W BIZNESIE 2019

w kategorii: usługi leasingowe

Nagroda przyznawana przez magazyn ekonomiczny Home&Market przedsiębiorstwom, które oferują innowacyjne rozwiązania i są uznawane przez środowisko biznesowe za godne zaufania i warte polecenia. 

LAUR KLIENTA GRAND PRIX 2019

w kategorii: usługi leasingowe

Godło to jest przyznawane w drodze głosowania przez niezależnych respondentów firmom, które posiadają najpopularniejsze produkty i usługi w swoich kategoriach. Jest swego rodzaju drogowskazem zakupowym dla przedsiębiorców – wskazuje komu ufają i kogo wybierają klienci.