Tak, każdorazowa zmiana wyposażenia pojazdu wymaga zgody. W tym celu wypełnij wniosek, a następnie prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Decyzję otrzymasz listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny. Jeśli będziemy mieli wątpliwości, zwrócimy się do Ciebie z prośbą o przekazanie dodatkowych informacji.
Wypełnij wniosek, gdy potrzebujesz:
Kiedy otrzymamy wniosek, skontaktujemy się z Tobą, by dopełnić formalności w Wydziale Komunikacji.
Zgoda nie jest wymagana, jeśli z Twojego pojazdu korzystają pracownicy firmy lub osoby bliskie. W każdym innym przypadku należy uzyskać zgodę. W tym celu wypełnij wniosek, a następnie wyślij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Po otrzymaniu wniosku, przygotujemy dla Ciebie decyzję i wyślemy ją listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny. W przypadku niejasności skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o dodatkowe informacje.
Zgubiłeś lub nie otrzymałeś faktury za ratę leasingu? Nie martw się - wystawimy dla Ciebie duplikat. Wystarczy kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 71 330 96 65 lub e-mailowo: bok@scmultirent.pl. Duplikat faktury prześlemy listownie po otrzymaniu od Ciebie prośby. Pamiętaj jednak, że nieotrzymanie faktury za ratę leasingową nie zwalnia Cię z obowiązku dokonania terminowej płatności zgodnie z harmonogramem spłat.
Aby uzyskać opinię dotyczącą umowy leasingowej i terminowości spłat, wypełnij wniosek i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Opinię prześlemy listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
W takim przypadku prześlij wypełniony wniosek (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek wraz z aktualnymi dokumentami rejestrowymi firmy do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Na podstawie otrzymanej dokumentacji sporządzimy i prześlemy na podany przez Ciebie adres e-mail stosowny aneks do Umowy leasingu. Niezwłocznie podpisz aneks i odeślij go listownie na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 442, 50-950 UP Wrocław 68. Dane w systemie informatycznym zostaną zmienione dopiero, gdy otrzymamy podpisany przez Ciebie aneks. Jeżeli otrzymana przez Ciebie faktura zawiera dane firmy, które są nieaktualne, wystaw notę korygującą i prześlij ją w oryginale na w/w adres. Pozytywnie zweryfikowana nota korygująca zostanie podpisana i odesłana na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
Tak, wystarczy, że wypełnisz wniosek (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek) i prześlesz go do Biura obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Nowy harmonogram spłaty rat leasingowych zostanie wysłany na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
Istnieje taka możliwość, jednak decyzja o zmianie okresu trwania umowy leasingowej podejmowana jest indywidualnie. Aby Twój wniosek (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek) został rozpatrzony, wypełnij go i prześlij do Biura obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Jeżeli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, prześlemy Ci propozycję zawierającą nowe warunki finansowe tj. nową wysokość rat i wartość końcową (wykupu). Jeżeli zaakceptujesz proponowane warunki, sporządzimy stosowny aneks do Umowy leasingu i wyślemy go na podany przez Ciebie adres e-mail. Podpisz aneks i odeślij go listownie na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 442, 50-950 UP Wrocław 68. Dane w systemie informatycznym zostaną zmienione dopiero, gdy otrzymamy podpisany przez Ciebie aneks.
Na 30 dni przed końcem umowy wyślemy Ci list opisujący proces zakończenia umowy leasingowej. W przypadku pytań, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: bok@scmultirent.pl lub telefonicznie: 71 330 96 65.
Istnieje taka możliwość, jednak decyzja o wcześniejszym wykupie pojazdu podejmowana jest indywidualnie. Aby Twój wniosek został rozpatrzony, wypełnij go (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek) i prześlij go do Biura obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Jeżeli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, prześlemy Ci propozycję warunków finansowych wcześniejszego zakończenia umowy leasingu wraz z informacją na temat dalszego postępowania.
O zmianie adresu do korespondencji poinformuj nas pisemnie. Wypełnij wniosek (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek) i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Zmiana adresu korespondencyjnego zostanie zarejestrowana, gdy otrzymamy Twój wniosek.
W przypadku wyjazdu do krajów Europy nie jest konieczne otrzymanie zgody SCM. Rekomendujemy jednak sprawdzenie jakie zasady obowiązują w kraju, do którego wyjeżdżasz – może się okazać, że taka zgoda jest wymagana w docelowym kraju. W takim przypadku wypełnij wniosek i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Dokument bezterminowej zgody na wyjazd za granicę wyślemy listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
W przypadku krajów podwyższonego ryzyka takich jak: Rosja, Mołdawia, Ukraina i Białoruś niezbędne jest otrzymanie zgody SCM oraz dodatkowe doubezpieczenie pojazdu. W przypadku chęci wyjazdu do w/w krajów wypełnij wniosek i prześlij go na w/w adres e-mail wraz z potwierdzeniem doubezpieczenia. Po weryfikacji zakresu ubezpieczenia zostanie wydana zgoda, która obowiązywać będzie przez 30 dni od daty jej wystawienia. Oficjalną zgodę SCM wyślemy listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
W przypadku chęci ubezpieczenia pojazdu we własnym zakresie konieczne jest przesłanie na adres akceptacja@scmultirent.pl (wiadomość nie może przekraczać 10 MB):
WAŻNE!
W przypadku braku dostarczenia wymaganych dokumentów we wskazanym terminie i/lub dostarczenia polisy nie spełniającej wymagania określone w OWUL, SCM dokona ubezpieczenia pojazdu w ramach oferty własnej. Kosztami ubezpieczenia zostanie obciążony Klient.