Duplikat faktury
Pamiętaj: Płatności należy regulować zgodnie z harmonogramem spłat, a nieotrzymanie faktury za ratę leasingową nie zwalnia z obowiązku jej terminowego opłacenia.
Zmiana terminu płatności rat
E-faktura
Dla osób nieposiadających aktywnej umowy leasingu w Santander Consumer Multirent oraz dostępu do e-Platformy
Dla posiadaczy aktywnej umowy leasingu w Santander Consumer Multirent oraz dostępu do e-Platformy
Aktywacja usługi e-Faktury a faktury papierowe
Aktywując usługę e-Faktury rezygnujesz z otrzymywania faktur w formie papierowej.
Zmiana adresu do korespondencji
Zmiana adresu siedziby lub nazwy firmy a dane na fakturze
Zmiana terminu płatności rat
Skrócenie lub wydłużenie okresu trwania umowy leasingu
Odroczenia spłaty rat umów leasingowych i pożyczkowych
Wypełniony i podpisany skan wniosku prześlij na adres e mail: bok@scmultirent.pl lub złóż go za pośrednictwem E-Platformy najpóźniej do 30.04.2020 r.
Koniec umowy leasingu
Zapoznaj się z przewodnikiem zwrotu pojazdów tutaj
Wcześniejsze zakończenie umowy leasingu i wykup pojazdu
Wymiana dowodu rejestracyjnego z czasowego na stały
Utrata dowodu lub tablicy rejestracyjnej
Uzyskanie Karty Paliwowej
Dla posiadaczy umowy leasingu z Santander Consumer Multirent
Dla osób zamierzających zawrzeć umowę leasingu z Santander Consumer Multirent
Termin wydania Karty Paliwowej do użytku
Utrata Karty Paliwowej
W przypadku zagubienia lub kradzieży Karty Paliwowej niezwłocznie zablokuj kartę pisząc do nas na adres: bok@scmultirent.pl lub dzwoniąc pod numer 71 330 96 65.
Liczba Kart Paliwowych powiązanych z pojazdem
Z każdym pojazdem powiązana jest tylko jedna aktywna Karta Paliwowa.
Odzyskiwanie numeru PIN do Karty Paliwowej
Zmiana koncernu paliwowego, do którego przynależy Karta Paliwowa
Zmiana miesięcznego limitu zakupowego na Kartę Paliwową
Zmiana autoryzowanego numeru telefonu komórkowego, na który wysyłane są wiadomości SMS do obsługi Karty Paliwowej
Duplikat potwierdzenia transakcji dokonanych Kartą Paliwową
Hak holowniczy lub instalacja gazowa w leasingowanym samochodzie
Użyczenie leasingowanego pojazdu osobie trzeciej
Zgoda Santander Consumer Multirent na użyczenie przedmiotu leasingu nie jest wymagana, jeżeli z pojazdu korzystają pracownicy firmy lub osoby bliskie. W każdym innym przypadku należy uzyskać zgodę SCM, podejmując następujące kroki.
Wyjazd za granicę pojazdem leasingowanym
W przypadku wyjazdu do krajów Europy nie jest konieczne otrzymanie zgody Santander Consumer Multirent na wyjazd. Rekomendujemy jednak sprawdzenie jakie zasady obowiązują w kraju, do którego wyjeżdżasz – może się okazać, że taka zgoda jest wymagana w docelowym kraju. W takim przypadku:
W przypadku krajów podwyższonego ryzyka takich jak: Rosja, Mołdawia, Ukraina i Białoruś niezbędne jest otrzymanie zgody Santander Consumer Multirent na wyjazd za granicę oraz dodatkowe doubezpieczenie pojazdu. W przypadku chęci wyjazdu do w/w krajów:
Uzyskanie opinii dotyczącej obsługi umowy leasingu
Twoją umowę wyślemy w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas pełnej dokumentacji leasingowej. List dostaniesz na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
Tak, każdorazowa zmiana wyposażenia pojazdu wymaga zgody. W tym celu wypełnij wniosek, a następnie prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Decyzję otrzymasz listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny. Jeśli będziemy mieli wątpliwości, zwrócimy się do Ciebie z prośbą o przekazanie dodatkowych informacji.
Wypełnij wniosek, gdy potrzebujesz:
Kiedy otrzymamy wniosek, skontaktujemy się z Tobą, by dopełnić formalności w Wydziale Komunikacji.
Zgoda nie jest wymagana, jeśli z Twojego pojazdu korzystają pracownicy firmy lub osoby bliskie. W każdym innym przypadku należy uzyskać zgodę. W tym celu wypełnij wniosek, a następnie wyślij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Po otrzymaniu wniosku, przygotujemy dla Ciebie decyzję i wyślemy ją listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny. W przypadku niejasności skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o dodatkowe informacje.
Zgubiłeś lub nie otrzymałeś faktury za ratę leasingu? Nie martw się - wystawimy dla Ciebie duplikat. Wystarczy kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 71 330 96 65 lub e-mailowo: bok@scmultirent.pl. Duplikat faktury prześlemy listownie po otrzymaniu od Ciebie prośby. Pamiętaj jednak, że nieotrzymanie faktury za ratę leasingową nie zwalnia Cię z obowiązku dokonania terminowej płatności zgodnie z harmonogramem spłat.
Aby uzyskać opinię dotyczącą umowy leasingowej i terminowości spłat, wypełnij wniosek i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Opinię prześlemy listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
W takim przypadku prześlij wypełniony wniosek (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek wraz z aktualnymi dokumentami rejestrowymi firmy do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Na podstawie otrzymanej dokumentacji sporządzimy i prześlemy na podany przez Ciebie adres e-mail stosowny aneks do Umowy leasingu. Niezwłocznie podpisz aneks i odeślij go listownie na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 1442, 50-950 UP Wrocław 68. Dane w systemie informatycznym zostaną zmienione dopiero, gdy otrzymamy podpisany przez Ciebie aneks. Jeżeli otrzymana przez Ciebie faktura zawiera dane firmy, które są nieaktualne, wystaw notę korygującą i prześlij ją w oryginale na w/w adres. Pozytywnie zweryfikowana nota korygująca zostanie podpisana i odesłana na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
Tak, wystarczy, że wypełnisz wniosek (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek) i prześlesz go do Biura obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Nowy harmonogram spłaty rat leasingowych zostanie wysłany na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
Istnieje taka możliwość, jednak decyzja o zmianie okresu trwania umowy leasingowej podejmowana jest indywidualnie. Aby Twój wniosek (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek) został rozpatrzony, wypełnij go i prześlij do Biura obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Jeżeli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, prześlemy Ci propozycję zawierającą nowe warunki finansowe tj. nową wysokość rat i wartość końcową (wykupu). Jeżeli zaakceptujesz proponowane warunki, sporządzimy stosowny aneks do Umowy leasingu i wyślemy go na podany przez Ciebie adres e-mail. Podpisz aneks i odeślij go listownie na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 1442, 50-950 UP Wrocław 68. Dane w systemie informatycznym zostaną zmienione dopiero, gdy otrzymamy podpisany przez Ciebie aneks.
Na 30 dni przed końcem umowy wyślemy Ci list opisujący proces zakończenia umowy leasingowej. W przypadku pytań, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: bok@scmultirent.pl lub telefonicznie: 71 330 96 65.
Istnieje taka możliwość, jednak decyzja o wcześniejszym wykupie pojazdu podejmowana jest indywidualnie. Aby Twój wniosek został rozpatrzony, wypełnij go (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek) i prześlij go do Biura obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Jeżeli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, prześlemy Ci propozycję warunków finansowych wcześniejszego zakończenia umowy leasingu wraz z informacją na temat dalszego postępowania.
O zmianie adresu do korespondencji poinformuj nas pisemnie. Wypełnij wniosek (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek) i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Zmiana adresu korespondencyjnego zostanie zarejestrowana, gdy otrzymamy Twój wniosek.
W przypadku wyjazdu do krajów Europy nie jest konieczne otrzymanie zgody SCM. Rekomendujemy jednak sprawdzenie jakie zasady obowiązują w kraju, do którego wyjeżdżasz – może się okazać, że taka zgoda jest wymagana w docelowym kraju. W takim przypadku wypełnij wniosek i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Dokument bezterminowej zgody na wyjazd za granicę wyślemy listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
W przypadku krajów podwyższonego ryzyka takich jak: Rosja, Mołdawia, Ukraina i Białoruś niezbędne jest otrzymanie zgody SCM oraz dodatkowe doubezpieczenie pojazdu. W przypadku chęci wyjazdu do w/w krajów wypełnij wniosek i prześlij go na w/w adres e-mail wraz z potwierdzeniem doubezpieczenia. Po weryfikacji zakresu ubezpieczenia zostanie wydana zgoda, która obowiązywać będzie przez 30 dni od daty jej wystawienia. Oficjalną zgodę SCM wyślemy listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
Wypełnij, otrzymasz potwierdzenie, skontaktuje się z Tobą nasz konsultant.