Obsługa umowy

  • FAQ
  • Potrzebne dokumenty
  • Formularz kontaktowy

 

W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 

Ubezpieczenia

  1. Kończy mi się polisa na pojazd. Czy otrzymam od Was ofertę ubezpieczenia?

    Jeżeli chcesz skorzystać z naszej oferty ubezpieczeniowej, to zadzwoń do działu ofert polis na numer:

    58 770 62 13 lub 71 330 96 54 w dni robocze 9.00-17.00.

    We współpracy z firmą Punkta Pro sp. z o.o. przygotujemy oferty ubezpieczeniowe renomowanych towarzystw ubezpieczeniowych. Oferujemy pełne wsparcie w zawarciu umowy ubezpieczenia, po Twojej stronie jest tylko opłacenie składki ubezpieczeniowej (na podstawie faktury, którą Ci wystawimy) i podpisanie dokumentów ubezpieczeniowych.

  2. Kończy mi się polisa na pojazd. Czy mogę ubezpieczyć pojazd we własnym zakresie?

    Możesz ubezpieczyć pojazd we własnym zakresie.

    Pamiętaj aby dostarczyć do nas komplet wymaganych dokumentów:

    • kopię podpisanej polisy wraz z wnioskiem ubezpieczeniowym, jeżeli wniosek stanowi integralną część polisy,
    • dowód zapłaty jednorazowej składki za cały okres ubezpieczenia (dokument wygenerowany ze strony banku).

    Dokumenty wyślij najpóźniej do 14 dni kalendarzowych przed upływem ważności dotychczasowej polisy:

    Warunki jakie powinno spełniać ubezpieczenie znajdziesz w Ogólnych Warunkach Umowy Leasingowej

    WAŻNE!

    Jeżeli nie otrzymamy od Ciebie wymaganych dokumentów we wskazanych terminach, to ubezpieczymy pojazd w ramach oferty własnej. Koszty ubezpieczenia refakturujemy na Ciebie.

    Za weryfikację polisy obcej naliczymy opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych.

  3. Mam polisę GAP/LIFE. Czy mogę z niej zrezygnować?

    Możesz zrezygnować z ubezpieczenia GAP/LIFE. Wypełnij wniosek o rezygnację z polisy

    Wypełniony i podpisany wniosek prześlij w formie skanu lub czytelnego zdjęcia na adres e-mail: bok@scmultirent.pl

    WAŻNE

    Jeżeli nie prześlesz do nas innego ubezpieczenia, które daje równoważną ochronę ubezpieczeniową, to podwyższymy wysokość każdej przyszłej raty leasingu o 50% wartości miesięcznej składki ubezpieczenia GAP/LIFE. Jest to zgodne z Ogólnymi Warunkami Umowy Leasingu (OWUL §5 pkt 17 ust. h.)

 

 

Faktury i płatności

  1. Chcę otrzymywać faktury e-mailowo - jak to zrobić?

    1. Zaloguj się do Portalu Klienta Santander Consumer Multirent.
    2. Wyraź zgodę na aktywację usługi e‑Faktury. Znajdziesz ją w zakładce Moje Faktury w okienku z regulaminem korzystania z usługi lub w zakładce Ustawienia w menu głównym Portalu Klienta Multirent.
    3. Faktury będą dostępne na Portalu Klienta Multirent, a o wystawieniu każdej z nich zostaniesz poinformowany za pośrednictwem wiadomości e‑mail, która zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres e‑mail. Do wiadomości dołączony zostanie również załącznik z fakturą.

    Pamiętaj: aktywując usługę e‑Faktury rezygnujesz z otrzymywania faktur w formie papierowej.
    Zgodę na e-Fakturę możesz wyrazić tylko przez Portal Klienta. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się tutaj.

  2. Dlaczego opłacona przeze mnie faktura widnieje jako "do zapłaty"?

    Sprawdź czy wszystkie wcześniejsze faktury zostały przez Ciebie opłacone. Wpłaty księgujemy w pierwszej kolejności za faktury z najstarszym terminem płatności, bez względu na tytuł przelewu.
     

  3. Dlaczego wystawiona faktura ma status "do zapłaty", jeśli mam nadpłatę?

    Nadpłat nie przeksięgowujemy automatycznie. Aby przeksięgować nadpłatę na spłatę kolejnej faktury, każdorazowo musisz złożyć dyspozycję przeksięgowania.
    Dyspozycję możesz złożyć:

    • za pomocą wniosku na Portalu Klienta; (zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski)
    • e-mailowo na adres bok@scmultirent.pl
  4. Jak otrzymać zwrot nadpłaty?

    Złóż wniosek o zwrot nadpłaty. Wniosek najłatwiej możesz złożyć przez Portal Klienta (Zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski).


    Jeżeli nie korzystasz z Portalu Klienta, przyślij nam skanu wypełnionego wniosku na adres: bok@scmultirent.pl

  5. Jak uzyskać duplikat faktury?

    1. Duplikat faktury pobierzesz po zalogowaniu się do Portalu Klienta, w zakładce Moje faktury. Jeśli nie masz jeszcze konta na Portalu Klienta zarejestruj się tutaj.
    2. Jeżeli nie korzystasz z Portalu Klienta skontaktuj się z nami e‑mailowo: bok@scmultirent.pl

    Pamiętaj, aby opłacać raty leasingowe zgodnie z harmonogramem spłat. Brak faktury za ratę nie zwalnia Cię z obowiązku opłacenia jej w terminie.

  6. Jak uzyskać korektę faktury?

    Jeżeli chcesz zmienić dane na fakturach, prześlij oryginały not korygujących na jeden z poniższych adresów:

    • przesyłka pocztowa: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 442 50-950 UP Wrocław 68
    • przesyłka kurierska: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. ul. Legnicka 48 B 54-202 Wrocław

    Dane, które korygujemy notą:

    • nazwa
    • adres
    • forma prawna
    • numer NIP
    • numer rejestracyjny pojazdu

    Nie korygujemy notą daty z faktury.

    Pamiętaj: noty korygujące będziemy mogli zaakceptować, jeśli zaktualizujesz dane w naszym systemie. Możesz to zrobić za pomocą wniosku o zmianę danych (zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski).

Zmiana danych

  1. Chcę zmienić adres do korespondencji lub dane kontaktowe

    Jeśli chcesz zmienić adres do korespondencji lub dane kontaktowe - zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski lub pobierz wniosek i prześlij go do nas mailowo na: bok@scmultirent.pl

    Po otrzymaniu Twojego wniosku zmienimy te dane.

  2. Chcę zmienić adres siedziby lub nazwy firmy

    Jeśli chcesz zmienić adres siedziby lub nazwę firmy - zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski lub pobierz wniosek i prześlij go do nas mailowo na adres: bok@scmultirent.pl

    Pamiętaj, aby do wniosku załączyć aktualne zaświadczenie potwierdzające zmiany – np. aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie Regon lub inne.

    Po otrzymaniu Twojego wniosku wprowadzimy te zmiany.

Zakończenie Umowy

  1. Rezygnacja z wykupu po zakończeniu umowy leasingu

    Jeżeli po wpłacie wszystkich rat z harmonogramu chcesz zrezygnować z wykupu pojazdu, wypełnij kartę rezygnacji z wykupu.

    Kartę wyślemy 30 dni przed terminem płatności ostatniej raty leasingu wraz z pozostałymi dokumentami dotyczącymi zakończenia umowy. Zamieścimy ją również na Portalu Klienta.

    Odeślij kartę rezygnacji na adres bok@scmultirent.pl nie później niż 14 dni przed terminem płatności ostatniej raty.

  2. Terminowe zakończenie umowy leasingu i wykup pojazdu

    1. 30 dni przed terminem płatności ostatniej raty leasingu wyślemy do Ciebie Kartę informacyjną dotyczącą zakończenia umowy leasingu. Zamieścimy ją również na Portalu Klienta.
    2. Aby wykupić pojazd;
    • ureguluj wszystkie bieżące -i jeżeli są, także zaległe - płatności
    • wpłać kwotę wykupu na rachunek wskazany w karcie informacyjnej

    Te należności wpłać najpóźniej w terminie płatności ostatniej raty.

    1. Fakturę sprzedaży pojazdu wystawimy w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wszystkich należności.
    2. Dokumenty potwierdzające zakończenie umowy leasingu wyślemy do Ciebie przesyłką poleconą, w ciągu 7 dni roboczych od daty wystawienia faktury sprzedaży.

    Przesyłka będzie zawierała:

    • fakturę sprzedaży
    • pismo informujące o zakończeniu umowy
    • protokół zdawczo-odbiorczy - jeżeli pojazd jest zarejestrowany w innej miejscowości niż Wrocław

    Ważne: Jeżeli nie masz stałego dowodu rejestracyjnego, to przed wpłatą wykupu skontaktuj się z nami pod nr tel. 71 330 96 65.

  3. Wcześniejsze zakończenie umowy leasingu i wykup pojazdu

    1. Jeżeli chcesz wcześniej wykupić pojazd złóż wniosek Wniosek – wcześniejsze zakończenie – wykup
      Wniosek możesz złożyć na  Portalu Klienta - zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski lub prześlij go na adres bok@scmultirent.pl
    2. Po otrzymaniu prawidłowo wypełnionego wniosku - w ciągu 7 dni roboczych -przygotujemy symulację wcześniejszego wykupu i prześlemy dokumenty na twój adres e-mail.
    3. Na zaakceptowanie symulacji masz 3 dni. Symulacja nie zobowiązuje Ciebie do wcześniejszego wykupu.
    4. Jeśli zaakceptujesz symulację, przygotujemy odpowiednie dokumenty, i wyślemy je w ciągu 14 dni roboczych na Twój adres e-mail.
    5. Po zaksięgowania wpłaty za wykup oraz otrzymaniu oryginałów podpisanych przez Ciebie dokumentów - wystawimy w ciągu 2 dni roboczych fakturę sprzedaży.
    6. Dokumenty potwierdzające zakończenie umowy leasingu wyślemy do Ciebie przesyłką poleconą, w ciągu 7 dni roboczych od daty wystawienia faktury sprzedaży.
      Przesyłka będzie zawierała:
    • fakturę sprzedaży
    • pismo informujące o zakończeniu umowy
    • protokół zdawczo-odbiorczy - jeżeli pojazd jest zarejestrowany w innej miejscowości niż Wrocław

    Ważne: Jeżeli nie masz stałego dowodu rejestracyjnego, to przed wpłatą wykupu skontaktuj się z nami pod nr tel. 71 330 96 65.

    Opłata za przygotowanie symulacji i wcześniejszy wykup jest zgodna z Tabelą Opłat Dodatkowych

Zmiana w dokumentach rejestracyjnych pojazdu

  1. Utrata dowodu lub tablicy rejestracyjnej

    Jeśli potrzebujesz:

    • wyrobić wtórnik dowodu rejestracyjnego,
    • wyrobić wtórnik tablicy rejestracyjnej lub wyrobić nowe tablice i dowód rejestracyjny,
    • wyrobić wtórnik naklejki na przednią szybę lub znaków legalizacyjnych na tablice rejestracyjne,
    • odebrać dowód rejestracyjny zatrzymany przez Policję,
    • dokonać zmian w dokumentach rejestracyjnych pojazdu,

    Zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski.

    Jeśli nie korzystasz z Portalu Klienta pobierz i wypełnij wniosek i prześlij go na adres: bok@scmultirent.pl, kiedy otrzymamy wniosek, skontaktujemy się z Tobą, by dopełnić formalności w Wydziale Komunikacji.

    Opłata za realizację wniosku jest zgodna z Tabelą Opłat Dodatkowych.

  2. Wpis haka, instalacji gazowej, VAT do dowodu rejestracyjnego

    Jeśli potrzebujesz:

    • wpisać hak do dowodu rejestracyjnego
    • wpisać instalację gazową do dowodu rejestracyjnego
    • dokonać wpisu VAT do dowodu rejestracyjnego

     

    Zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski.

    Jeśli nie korzystasz z Portalu Klienta wyślij mailowo dyspozycję wpisu do dowodu rejestracyjnego na adres: bok@scmultirent.pl, kiedy otrzymamy wniosek, skontaktujemy się z Tobą, by dopełnić formalności w Wydziale Komunikacji.

    Opłata za realizację wniosku jest zgodna z Tabelą Opłat Dodatkowych.

  3. Wymiana dowodu rejestracyjnego z czasowego na stały

    1. Kiedy zbliża się termin wymiany dowodu rejestracyjnego z czasowego na stały, skontaktuj się bezpośrednio z rejestratorem pojazdu w celu umówienia się na przesłanie/przekazanie dowodu czasowego i potwierdzenia ubezpieczenia OC.
    2. Stały dowód rejestracyjny otrzymasz od rejestratora pocztą. Możesz również umówić się z rejestratorem w Wydziale Komunikacji. Dane kontaktowe rejestratora otrzymasz od sprzedawcy umowy leasingu
    3. W przypadku pytań, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, tel.: 71 330 96 65.

Karta Paliwowa

  1. Chciałbym uzyskać kartę paliwową

    Dla posiadaczy umowy leasingu z Santander Consumer Multirent

    Aby otrzymać kartę paliwową - zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski. lub wypełnij wniosek i prześlij go do nas na: bok@scmultirent.pl

    Jeśli pozytywnie rozpatrzymy Twój wniosek i zawrzemy aneks do umowy leasingu, wtedy zamówimy kartę paliwową w wybranym przez Ciebie koncernie - Orlen lub BP. Gdy otrzymamy kartę od koncernu, od razu prześlemy ją do Ciebie.

    Dla osób zamierzających zawrzeć umowę leasingu z Santander Consumer Multirent

    Przy ustalaniu warunków umowy leasingu, zapytaj o kartę paliwową naszego doradcę.

    Kartę paliwową zamawiamy w koncernie paliwowym (Orlen lub BP) po aktywacji umowy leasingu. Gdy otrzymamy kartę od koncernu, od razu przesyłamy ją klientom.

  2. Jak otrzymać kod PIN do karty?

    Kod PIN wyślemy na numer telefonu podany przez Ciebie w Umowie Leasingu lub aneksie do Umowy, w momencie wysyłki karty do Ciebie.

    Jeżeli potrzebujesz otrzymać kod PIN ponownie - zadzwoń do nas na nr tel. 71 330 96 65.

  3. Czy mogę mieć więcej niż jedną kartę paliwową do pojazdu?

    Do każdego pojazdu możesz mieć tylko jedną kartę paliwową.

  4. Czy po wydaniu karty mogę zmienić koncern, rodzaj karty, limit lub nr telefonu do autoryzacji?

    Jeśli chcesz zmienić parametry karty -  zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski lub pobierz wniosek i wyślij na bok@scmultirent.pl 

    Kiedy zaakceptujemy Twój wniosek, przygotujemy aneks potwierdzający zmianę parametrów karty paliwowej.
     

    Za zmianę dotyczącą koncernu naliczymy Ci opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych.

  5. Jak mogę sprawdzić transakcje wykonane kartą paliwową?

    Jeśli potrzebujesz miesięcznego zestawienia transakcji wykonanych kartą paliwową - zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski lub pobierz wniosek i wyślij na bok@scmultirent.pl 

    Za przygotowanie zestawienia naliczymy Ci opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych.

     

  6. Zaginęła moja karta paliwowa

    Jeżeli zgubisz lub ktoś Ci ukradnie kartę paliwową jak najszybciej daj nam znać, żebyśmy mogli ją zablokować. Napisz do nas na: bok@scmultirent.pl  lub zadzwoń na numer 71 330 96 65.

    Aby otrzymać duplikat karty paliwowej - zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski lub pobierz wniosek i wyślij mailowo na bok@scmultirent.pl

  7. Chcę zrezygnować z karty paliwowej.

    Jeśli chcesz zrezygnować z karty paliwowej - zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski lub pobierz wniosek i wyślij mailowo na bok@scmultirent.pl

    Gdy zaakceptujemy wniosek, przygotujemy aneks potwierdzający rezygnację z karty paliwowej.

  8. Dlaczego moja karta paliwowa została zablokowana?

    Karta paliwowa jest automatycznie blokowana na około 30 dni przed terminowym zakończeniem umowy oraz w przypadku zgłoszenia kradzieży lub zagubienia. Informujemy o tym naszych klientów smsem.

Wydanie zgody lub opinii

  1. Czy potrzebuję zgodę na montaż haka lub instalacji gazowej w leasingowanym pojeździe?

    Jeżeli hak lub instalacja gazowa zamontowane były fabrycznie przez producenta pojazdu, nie potrzebujesz takiej zgody.

    Jeżeli chcesz zamontować w pojeździe hak holowniczy lub instalację gazową w trakcie trwania Umowy, musisz mieć naszą zgodę. Aby ją uzyskać - zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski lub pobierz wniosek i prześlij go do nas mailowo na adres: bok@scmultirent.pl

    Decyzję wyślemy na podany przez Ciebie adres mailowy.

    Za przygotowanie dokumentu naliczymy opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych.

  2. Czy potrzebuję zgody na użyczenie leasingowanego pojazdu osobie trzeciej lub firmie?

    Osoby bliskie i pracownicy Twojej firmy mogą używać pojazdu bez naszej zgody.
    Jeżeli chcesz użyczyć pojazd innej osobie lub firmie to konieczna jest nasza pisemna zgoda.
    Aby ją uzyskać - zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski lub pobierz wniosek i prześlij go do nas mailowo na adres: bok@scmultirent.pl

    Jeżeli chcesz wypożyczyć pojazd odpłatnie, powinieneś doubezpieczyć pojazd na ryzyko najmu. Dołącz do wniosku to doubezpieczenie wraz z potwierdzeniem opłacenia składki.

    Decyzję wyślemy na podany przez Ciebie adres mailowy.

    Za przygotowanie dokumentu naliczymy opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych.

     

     

  3. Czy potrzebuję zgody na wyjazd za granicę leasingowanym pojazdem?

    Naszej zgody nie potrzebujesz w przypadku wyjazdu do krajów Europy - z wyjątkiem Rosji, Ukrainy, Mołdawii, Białorusi.

    Rekomendujemy, aby sprawdzić jakie zasady obowiązują w kraju, do którego wyjeżdżasz. Może się okazać, że taka zgoda wymagana jest w kraju docelowym lub w tym, przez który przejeżdżasz.

    W takim przypadku złóż wniosek na Portalu Klienta (zaloguj się i złóż wniosek w zakładce Moje wnioski) lub pobierz wniosek i wyślij na bok@scmultirent.pl 

    Decyzję wyślemy na podany przez Ciebie adres mailowy.

    Dokument sporządzimy w języku polskim i angielskim.

    Za przygotowanie dokumentu naliczymy Ci opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych.

  4. Chcę otrzymać opinię o współpracy

    Jeżeli chcesz otrzymać opinię o współpracy - zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski lub pobierz wniosek i prześlij go do nas mailowo na adres: bok@scmultirent.pl

    W dokumencie podamy informacje:
    • numer umowy leasingowej
    • informacja o wysokości i ilości pozostałych rat do spłaty oraz wartości wykupu
    • informacja o przebiegu współpracy: terminowości spłaty, występujących opóźnień i zaległości

    Za przygotowanie dokumentu naliczymy Ci opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych.

Cesja umowy leasingu

  1. Korzystający

    Wniosek o cesję umowy leasingu możesz złożyć wyłącznie w Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski.
    Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się

    Decyzja odnośnie cesji zostanie wydana po otrzymaniu prawidłowo uzupełnionego wniosku od Przejmującego.
    Jeżeli decyzja będzie pozytywna przygotujemy umowę przelewu wierzytelności, którą podpiszesz z Przejmującym.
    Po otrzymaniu skanu prawidłowo podpisanej umowy przygotujemy umowę przejęcia długu, którą podpiszemy z Przejmującym.
    Informację o zakończeniu cesji wyślemy do Ciebie mailowo.

    Ważne:

    • Umowa musi być aktywna
    • Umowa nie może się kończyć w ciągu 90 dni
    • Wszystkie faktury muszą być uregulowane

    Opłata za cesję jest zgodna z Tabelą Opłat Dodatkowych. Koszt ponosi Przejmujący po zakończeniu cesji.

  2. Przejmujący

    1. Po złożeniu wniosku o cesję przez Korzystającego otrzymasz wiadomość email z informacją o numerze wniosku oraz linkiem do formularza online, w którym uzupełnisz swoje dane. Wniosek należy uzupełnić i wysłać do nas w ciągu 7 dni. Po otrzymaniu wniosku podejmiemy decyzję o cesji.
    2. Jeżeli decyzja będzie pozytywna przygotujemy umowę przelewu wierzytelności, którą podpiszesz z Korzystającym.
    3. Po otrzymaniu skanu prawidłowo podpisanej umowy przygotujemy umowę przejęcia długu, którą podpiszesz z nami.
      Umowę możesz podpisać:
    • podpisem kwalifikowanym
    • za pomocą platformy Autenti
    • stacjonarnie w większych miastach w Polsce
    1. Po otrzymaniu oryginałów podpisanej umowy przejęcia długu, będziemy mogli zakończyć cesję.

    Opłata za cesję jest zgodna z Tabelą Opłat Dodatkowych. Koszt ponosi Przejmujący po zakończeniu cesji.

Szkody

  1. Mam szkodę na pojeździe. Co mam zrobić?

    W sprawach związanych z likwidacją szkody skontaktuj się bezpośrednio z Centrum Likwidacji Szkód pod nr tel. 71 330 96 00 (całodobowo) lub mailowo na adres szkody@scmultirent.pl.

  2. Szkoda jest zgłoszona w Towarzystwie Ubezpieczeniowym i potrzebuję upoważnienie do wypłaty odszkodowania lub zgodę na naprawę w warsztacie.

    Aby uzyskać upoważnienie do wypłaty odszkodowania lub zgodę na naprawę w warsztacie skontaktuj się z Centrum Likwidacji Szkód pod nr tel. 71 330 96 00 (całodobowo) lub mailowo na adres szkody@scmultirent.pl
    Za wydanie dokumentu naliczymy Ci opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych jeśli Umowa jest aktywna.

  3. Chcę otrzymać cesję praw do dochodzenia wyższego odszkodowania.

    Abyśmy mogli przygotować dla Ciebie umowę cesji praw do dochodzenia odszkodowania, najpierw zgłoś szkodę do Centrum Likwidacji Szkód (71 330 96 00). Następnie dostarcz nam niezbędne informacje:

    • nr rejestracyjny pojazdu,
    • nr szkody nadany przez towarzystwo ubezpieczeniowe,
    • datę szkody,
    • nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego, którego dotyczy roszczenie,
    • informację z jakiego tytułu ma zostać wydany dokument:
      - AC,
      - utraty wartości handlowej pojazdu,
      - OC sprawcy,
    • adres korespondencyjny, na który mamy wysłać dokument cesji.


    Dane możesz dostarczyć nam :

    • przez Portal Klienta Multirent (zaloguj się do portalu i złóż wniosek w zakładce Moje wnioski)
    • mailowo na adres: bok@scmultirent.pl

    Za wydanie dokumentu naliczymy Ci opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych jeśli Umowa jest aktywna.

     

     

Harmonogram

  1. Gdzie mogę uzyskać aktualny harmonogram?

    Aktualny harmonogram znajdziesz na Portalu Klienta Multirent. Po zalogowaniu się do Portalu Klienta przejdź do zakładki „Moje Umowy”, wybierz pojazd, kliknij „szczegóły” i następnie „harmonogram”.

  2. Czy mogę zmienić harmonogram umowy i jak to zrobić?

    Aby zmienić harmonogram umowy - zaloguj się i złóż wniosek na Portalu Klienta w zakładce Moje wnioski
    lub pobierz wniosek i wyślij go na adres: bok@scmultirent.pl

    Możesz wnioskować o zmianę: długości umowy, terminu płatności, wysokości wybranych rat lub wartości wykupu.

    Jeśli zaakceptujemy Twój wniosek, przygotujemy aneks potwierdzający zmianę harmonogramu.
     

    Za zmianę harmonogramu naliczymy Ci opłatę zgodnie z Tabelą Opłat Dodatkowych.

 

Mandaty

  1. Gdzie uzyskam informacje na temat wystawionego mandatu? Czemu mam fakturę za obsługę mandatu?

    Faktura dotyczy obsługi związanej z udzieleniem informacji organowi ścigania. Kopię pisma, które otrzymaliśmy z prośbą o wskazanie użytkownika, znajdziesz w Portalu Klienta w zakładce „Dokumenty”. Szczegóły dotyczące mandatu przekaże Ci bezpośrednio organ ścigania.

    Pamiętaj: opłata dotyczy tylko obsługi pisma, które otrzymaliśmy. Za mandat zobowiązany jesteś zapłacić osobno na podstawie dokumentu od organu ścigania.

 

Formularz kontaktowy

Najkrótsza droga wniosku (do nas), to droga przez Portal Klienta.
Zaloguj się i złóż wniosek.
Pozostała ilość znaków:
    * - pola obowiązkowe

    Pozostawienie danych kontaktowych będzie przez nas wykorzystane do kontaktu w przedmiocie zapytania. Podane dane nie będą wykorzystywane do celów marketingowych