Najczęściej zadawane pytania
Chciałbym korzystać z usługi Karty Paliwowej. Jak otrzymać kartę?

Jeżeli posiadasz podpisaną umowę z SCM złóż wniosek o wydanie Karty. Karta Paliwowa zostanie zamówiona u Partnera Handlowego (Orlen lub BP) po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku i zawarciu stosownego aneksu do umowy leasingu. Jeżeli jednak zamierzasz dopiero zawrzeć umowę leasingu z Santander Consumer Multirent zapytaj naszego doradcę o ofertę leasingu z Kartą Paliwową. W takim przypadku Karta Paliwowa zostanie zamówiona u Partnera Handlowego po aktywowaniu umowy leasingu. W obu przypadkach Karta Paliwowa jest wysyłana na wskazany adres korespondencyjny w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Santander Consumer Multirent.

Podpisałem umowę leasingową lub aneks z usługą Karty Paliwowej. W jakim terminie otrzymam Kartę Paliwową z SCM?
Twoją kartę paliwową zamówimy u Partnera Handlowego (Orlen lub BP) niezwłocznie po aktywowaniu umowy leasingu lub po zawarciu aneksu do umowy leasingu wprowadzającego usługę Karty Paliwowej. Kiedy dostaniemy Kartę Paliwową z Koncernu Paliwowego, wyślemy ją do Ciebie w ciągu 14 dni. Kod PIN otrzymasz na numer telefonu komórkowego zawarty w umowie lub aneksie.
Utracona Karta Paliwowa – co robić?
Zgubiłeś lub skradziono Ci Kartę Paliwową? Nieuprawniona osoba posiada twój PIN? Powinieneś niezwłoczne zablokować Kartę. Napisz do nas na adres: bok@scmultirent.pl lub zadzwoń 71 330 96 65.
Czy jest możliwość wydania więcej niż jednej Karty Paliwowej do jednego pojazdu?
Nie. Z każdym pojazdem powiązana jest tylko jedna aktywna Karta Paliwowa.
Zapomniałem numeru PIN do Karty Paliwowej. W jaki sposób mogę go odzyskać?
Jeśli zgubiłeś lub zapomniałeś PIN-u do Karty Paliwowej, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 071 330 96 65. Na ustalony w umowie leasingu lub aneksie autoryzowany numer telefonu komórkowego wyślemy Ci kod PIN do Karty Paliwowej.
Czy jest możliwość zmiany Koncernu paliwowego, do którego posiadam Kartę Paliwową?

Dotychczasowy Koncern paliwowy możesz zmienić na Koncern BP lub Orlen. Aby to zrobić, wypełnij wniosek, i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Jeśli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, wyślemy Ci aneks do Umowy leasingu. Niezwłocznie go podpisz i odeślij na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 1442, 50-950 UP Wrocław 68.

Kiedy otrzymamy aneks, zamówimy nową Kartę Paliwową u wybranego przez Ciebie Partnera Handlowego i prześlemy ją na podany przez Ciebie adres korespondencyjny po jej otrzymaniu z koncernu. O momencie wysłania nowej Karty Paliwowej zostaniesz powiadomiony SMS-em na wskazany numer telefonu do autoryzacji Karty, w treści którego zostanie również podany numer PIN.

Czy jest możliwość zmiany miesięcznego limitu zakupowego na Kartę Paliwową?

Tak. Limit paliwowy możesz zmienić na: 1000 PLN, 2000 PLN lub 3000 PLN. By dokonać takiej zmiany, wypełnij wniosek i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl Jeśli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, wyślemy Ci aneks do Umowy leasingu. Podpisz go wówczas i odeślij na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 1442, 50-950 UP Wrocław 68. Gdy otrzymamy aneks, limit Karty Paliwowej zostanie zmieniony.

Chciałbym dokonać zmiany autoryzowanego numeru telefonu komórkowego, na który wysyłane są wiadomości SMS do obsługi Karty Paliwowej.

Wypełnij wniosek i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Aneks do Umowy leasingu wprowadzający nowy autoryzowany numer telefonu komórkowego wyślemy Ci, kiedy otrzymamy wniosek. Niezwłocznie podpisz otrzymany aneks i odeślij go na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 1442, 50-950 UP Wrocław 68. Zmiany autoryzowanego numeru telefonu komórkowego w systemach informatycznych dokonamy, gdy otrzymamy aneks.

Zagubiłem potwierdzenia transakcji dokonanych Kartą Paliwową. Czy mogę uzyskać ich duplikat?

Możemy wystawić miesięczne zestawienie wszystkich transakcji Kartą Paliwową. Aby je otrzymać, wypełnij wniosek i wyślij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Pamiętaj, aby wpisać miesiąc, za który potrzebujesz zestawienia transakcji.

Podpisałem umowę leasingową. Po jakim czasie otrzymam komplet dokumentów?

Twoją umowę wyślemy w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas pełnej dokumentacji leasingowej. List dostaniesz na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.