Masz szkodę? Zadzwoń
Skontaktuj się z Centrum Obsługi Kierowcy Santander Consumer Multirent (SCM) - formularz kontaktowy, tel.: 71 330 96 26
Przekaż następujące informacje:
Centrum Obsługi Kierowcy SCM przekaże Ci w odpowiedzi:
Udaj się do wyznaczonego serwisu. W recepcji okaż dowód rejestracyjny oraz kartę serwisową
Karta serwisowa powinna zawierać numer telefonu do autoryzacji usług serwisowych w Santander Consumer Multirent. Serwis dzwoniąc pod wskazany numer telefonu otrzyma autoryzację na wykonywaną usługę serwisową.
UWAGA: Autoryzacje usług serwisowych można uzyskać tylko w godzinach pracy Centrum Technicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00–17.00.
Telefon do autoryzacji kosztów przez serwisy 71 330 96 40
Po dokonaniu przeglądu/naprawy odbierz samochód z serwisu
Faktury z tytułu wykonanych usług serwisowych (autoryzowanych przez Santander Consumer Multirent) wysyłane są przez serwis bez Twojego podpisu bezpośrednio do Santander Consumer Multirent.
Skontaktuj się z Centrum Likwidacji Szkód - formularz kontaktowy, tel.: 71 330 96 00
Przekaż następujące informacje:
Pomoc drogowa usprawni Twój pojazd lub wykona holowanie do serwisu współpracującego z Santander Consumer Multirent oraz poinformuje Cię o sposobie otrzymania samochodu zastępczego, jeżeli posiadasz polisę Assistance wykupioną w Santander Consumer Multirent.
Jeśli powstała awaria nie będzie możliwa do usunięcia w ciągu jednego dnia Centrum Obsługi Kierowcy SCM lub serwis poinformuje Cię o tym.
Centrum Obsługi Kierowcy SCM lub serwis poinformuje Cię o zakończeniu naprawy.
Odbierz samochód z serwisu po dokonaniu naprawy
Faktury z tytułu wykonanych usług serwisowych (autoryzowanych przez Santander Consumer Multirent) wysyłane są przez serwis bez Twojego podpisu bezpośrednio do Santander Consumer Multirent.
Dotyczy tylko wybranych pakietów serwisowych
Sezonowa wymiana opon odbywa się w okresach:
Skontaktuj się z Centrum Obsługi Kierowcy Santander Consumer Multirent (SCM) - formularz kontaktowy, tel.: 71 330 96 26
Przekaż następujące informacje:
Centrum Obsługi Kierowcy SCM przekaże Ci w odpowiedzi:
Udaj się do wyznaczonego serwisu. W recepcji okaż dowód rejestracyjny oraz kartę serwisową
Karta serwisowa powinna zawierać numer telefonu do autoryzacji usług serwisowych w Santander Consumer Multirent (tel. 71 330 96 40).
Serwis dzwoniąc pod wskazany numer telefonu otrzyma autoryzację na wykonywaną usługę serwisową.
UWAGA: Autoryzacje usług serwisowych można uzyskać tylko w godzinach pracy Centrum Technicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00–17.00.
Po wymianie opon odbierz samochód z serwisu
Faktury z tytułu wykonanych usług serwisowych (autoryzowanych przez Santander Consumer Multirent) wysyłane są przez serwis bez Twojego podpisu bezpośrednio do Santander Consumer Multirent.
Wydanie Karty Paliwowej
Karta paliwowa wysyłana jest przez Santander Consumer Multirent w terminie 14 dni od jej wydania przez koncern paliwowy.
Na wskazany w umowie numer telefonu komórkowego wysyłany jest kod PIN do autoryzacji transakcji dokonywanych przy użyciu karty.
Realizacja transakcji rejestrowanej przy użyciu karty paliwowej
Weryfikacja karty paliwowej przez pracownika stacji
Pracownik stacji ma prawo sprawdzić zgodność numeru rejestracyjnego wytłoczonego na Twojej Karcie z numerem rejestracyjnym samochodu, którym się poruszasz (w przypadku Karty przypisanej do samochodu) i odmówić dokonania transakcji przy użyciu Karty w razie stwierdzenia niezgodności numerów rejestracyjnych. W przeprowadzeniu weryfikacji, o której mowa powyżej pracownik stacji jest uprawniony do okazania Twojego dokumentu tożsamości lub dowodu rejestracyjnego samochodu.
Informacje dotyczące kodu PIN karty
Kod PIN powinieneś zapamiętać. Nie należy zapisywać go na karcie ani udostępniać osobom trzecim.
KARTY BP PLUS - Wprowadzenie 3 razy błędnego kodu PIN spowoduje zablokowanie karty na 24 godziny. Za transakcję powinieneś wówczas zapłacić gotówką lub kartą kredytową.
KARTY ORLEN - Wprowadzenie 3 razy błędnego kodu PIN spowoduje bezterminowe zablokowanie karty (brak możliwości odblokowania karty). Za transakcję powinieneś wówczas zapłacić gotówką lub kartą kredytową.
Zablokowanie karty
Zagubienie lub kradzież karty zgłoś niezwłocznie do Centrum Obsługi Kierowcy Santander Consumer Multirent - formularz kontaktowy,
tel.: 71 330 96 65.
Obowiązki Użytkownika
Jako Użytkownik jesteś zobowiązany do utrzymywania samochodu w prawidłowym stanie technicznym oraz przestrzegania zaleceń producenta zawartych w instrukcji obsługi samochodu. Szczególnie dotyczy to:
Tak, każdorazowa zmiana wyposażenia pojazdu wymaga zgody. W tym celu wypełnij wniosek, a następnie prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Decyzję otrzymasz listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny. Jeśli będziemy mieli wątpliwości, zwrócimy się do Ciebie z prośbą o przekazanie dodatkowych informacji.
Wypełnij wniosek, gdy potrzebujesz:
Kiedy otrzymamy wniosek, skontaktujemy się z Tobą, by dopełnić formalności w Wydziale Komunikacji.
Zgoda nie jest wymagana, jeśli z Twojego pojazdu korzystają pracownicy firmy lub osoby bliskie. W każdym innym przypadku należy uzyskać zgodę. W tym celu wypełnij wniosek, a następnie wyślij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Po otrzymaniu wniosku, przygotujemy dla Ciebie decyzję i wyślemy ją listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny. W przypadku niejasności skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o dodatkowe informacje.
Zgubiłeś lub nie otrzymałeś faktury za ratę leasingu? Nie martw się - wystawimy dla Ciebie duplikat. Wystarczy kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 71 330 96 65 lub e-mailowo: bok@scmultirent.pl. Duplikat faktury prześlemy listownie po otrzymaniu od Ciebie prośby. Pamiętaj jednak, że nieotrzymanie faktury za ratę leasingową nie zwalnia Cię z obowiązku dokonania terminowej płatności zgodnie z harmonogramem spłat.
Aby uzyskać opinię dotyczącą umowy leasingowej i terminowości spłat, wypełnij wniosek i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Opinię prześlemy listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
W takim przypadku prześlij wypełniony wniosek (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek wraz z aktualnymi dokumentami rejestrowymi firmy do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Na podstawie otrzymanej dokumentacji sporządzimy i prześlemy na podany przez Ciebie adres e-mail stosowny aneks do Umowy leasingu. Niezwłocznie podpisz aneks i odeślij go listownie na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 442, 50-950 UP Wrocław 68. Dane w systemie informatycznym zostaną zmienione dopiero, gdy otrzymamy podpisany przez Ciebie aneks. Jeżeli otrzymana przez Ciebie faktura zawiera dane firmy, które są nieaktualne, wystaw notę korygującą i prześlij ją w oryginale na w/w adres. Pozytywnie zweryfikowana nota korygująca zostanie podpisana i odesłana na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
Tak, wystarczy, że wypełnisz wniosek (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek) i prześlesz go do Biura obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Nowy harmonogram spłaty rat leasingowych zostanie wysłany na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
Istnieje taka możliwość, jednak decyzja o zmianie okresu trwania umowy leasingowej podejmowana jest indywidualnie. Aby Twój wniosek (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek) został rozpatrzony, wypełnij go i prześlij do Biura obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Jeżeli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, prześlemy Ci propozycję zawierającą nowe warunki finansowe tj. nową wysokość rat i wartość końcową (wykupu). Jeżeli zaakceptujesz proponowane warunki, sporządzimy stosowny aneks do Umowy leasingu i wyślemy go na podany przez Ciebie adres e-mail. Podpisz aneks i odeślij go listownie na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 442, 50-950 UP Wrocław 68. Dane w systemie informatycznym zostaną zmienione dopiero, gdy otrzymamy podpisany przez Ciebie aneks.
Na 30 dni przed końcem umowy wyślemy Ci list opisujący proces zakończenia umowy leasingowej. W przypadku pytań, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: bok@scmultirent.pl lub telefonicznie: 71 330 96 65.
Istnieje taka możliwość, jednak decyzja o wcześniejszym wykupie pojazdu podejmowana jest indywidualnie. Aby Twój wniosek został rozpatrzony, wypełnij go (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek) i prześlij go do Biura obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Jeżeli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, prześlemy Ci propozycję warunków finansowych wcześniejszego zakończenia umowy leasingu wraz z informacją na temat dalszego postępowania.
O zmianie adresu do korespondencji poinformuj nas pisemnie. Wypełnij wniosek (w przypadku leasingu – kliknij wniosek, w przypadku pożyczki leasingowej – kliknij wniosek) i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Zmiana adresu korespondencyjnego zostanie zarejestrowana, gdy otrzymamy Twój wniosek.
W przypadku wyjazdu do krajów Europy nie jest konieczne otrzymanie zgody SCM. Rekomendujemy jednak sprawdzenie jakie zasady obowiązują w kraju, do którego wyjeżdżasz – może się okazać, że taka zgoda jest wymagana w docelowym kraju. W takim przypadku wypełnij wniosek i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Dokument bezterminowej zgody na wyjazd za granicę wyślemy listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
W przypadku krajów podwyższonego ryzyka takich jak: Rosja, Mołdawia, Ukraina i Białoruś niezbędne jest otrzymanie zgody SCM oraz dodatkowe doubezpieczenie pojazdu. W przypadku chęci wyjazdu do w/w krajów wypełnij wniosek i prześlij go na w/w adres e-mail wraz z potwierdzeniem doubezpieczenia. Po weryfikacji zakresu ubezpieczenia zostanie wydana zgoda, która obowiązywać będzie przez 30 dni od daty jej wystawienia. Oficjalną zgodę SCM wyślemy listownie na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.
W przypadku chęci ubezpieczenia pojazdu we własnym zakresie konieczne jest przesłanie na adres akceptacja@scmultirent.pl (wiadomość nie może przekraczać 10 MB):
WAŻNE!
W przypadku braku dostarczenia wymaganych dokumentów we wskazanym terminie i/lub dostarczenia polisy nie spełniającej wymagania określone w OWUL, SCM dokona ubezpieczenia pojazdu w ramach oferty własnej. Kosztami ubezpieczenia zostanie obciążony Klient.