Portal Klienta Multirent

Zyskaj bezpośredni dostęp do dokumentów i faktur
oraz szybszą obsługę złożonych wniosków.

Najczęściej zadawane pytania
Chciałbym dokonać zmiany autoryzowanego numeru telefonu komórkowego, na który wysyłane są wiadomości SMS do obsługi Karty Paliwowej.

Wypełnij wniosek i prześlij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Aneks do Umowy leasingu wprowadzający nowy autoryzowany numer telefonu komórkowego wyślemy Ci, kiedy otrzymamy wniosek. Niezwłocznie podpisz otrzymany aneks i odeślij go na adres: Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. Skrytka Pocztowa 1442, 50-950 UP Wrocław 68. Zmiany autoryzowanego numeru telefonu komórkowego w systemach informatycznych dokonamy, gdy otrzymamy aneks.

Zagubiłem potwierdzenia transakcji dokonanych Kartą Paliwową. Czy mogę uzyskać ich duplikat?

Możemy wystawić miesięczne zestawienie wszystkich transakcji Kartą Paliwową. Aby je otrzymać, wypełnij wniosek i wyślij go do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: bok@scmultirent.pl. Pamiętaj, aby wpisać miesiąc, za który potrzebujesz zestawienia transakcji.