Menadżer Procesów Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Wrocław
Numer referencyjny: MPOK/04/SCM/2020

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • nadzór i przygotowanie procedur symulacji finansowych i aneksów do umów finansowych,weryfikacja i rozwój procesów obsługi klienta realizowanych przez Call Center,
  • obsługa spraw reklamacyjnych klientów, w szczególności nadzór nad terminowością pisemnych odpowiedzi do klientów,
  • koordynacja procesów wydawania, aneksu, cesji, opinii o współpracy, zaświadczeń, pism na wniosek klienta,
  • koordynacja procesu obsługi kart paliwowych do leasingowanych pojazdów,
  • badanie satysfakcji klientów z jakości obsługi, w tym monitorowanie i analiza potrzeb klientów,
  • realizacja założeń jakościowych i ilościowych Działu,
  • procesowe szkolenia zespołów obsługi klienta.

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki: bankowość, ekonomia, administracja)
  • minimum 5 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze leasingu,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i  komunikatywności,
  • kreatywności, samodzielności i inicjatywy,
  • nastawienia na realizację celów,
  • dodatkowymi atutami będą praktyczna wiedza w modelowaniu procesów biznesowych (SIPOC, LEAN) oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta.

 

nie zwlekaj, aplikuj już teraz!

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej CV do dnia 14.08.2020r.,
 
Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach globalnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w zespole profesjonalistów, nastawionych na jakość obsługi oraz innowacyjne rozwiązania
  • pakiet socjalny, m.in.: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty Multisport i inne.

 

Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Legnicka 48 B (dalej: SCM) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest SCM. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z SCM. Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego.